Wednesday, March 4, 2009

slacker!!!

i know i've been mia for a bit. it's just that at my work, i'm SWAMPED. combine that with a marathon headache, insomnia and a house that's upside-down bc my husband needs forever trillion days to paint a bedroom, (which was attempted to be painted but he kinda sorta fell asleep on the job and then woke up at 3am to discover his head was in the paint tray and his hair was blue. true story. so it needs to be touched up) i'm a little bit under the weather.

plus the weather? royally sucks right now. gloomy, gray, my black car looks white bc of all that stupid salt they put down for NO reason bc there's no more snow, the heater in my bedroom is on the fritz and i need to do laundry right now this second bc it's outta control........

this all equates to a not-so-happy Lo. i'm a combination of snarky pale dry skin with brittle hair and hunched shoulders who's eyes can't open quite all the way and work clothes covered in hair bc what the hell, is this the season that all your hair falls out???? good lawdy my home is COVERED in long blonde strands. daisy ain't got nothin' on me right now.

so, although these are pretty lame excuses, i'm tired. exhausted. deflated. NOT SICK THO, which is good news. just, you know, a little overtaken by everyday life right now. don't worry, i'll get back to my usual program, probably this weekend when i relax and BREATHE!!!!

oh btw? this past weekend, vlad and i stayed downtown in a midget European style room (which was totally perfect since we're little people) and went out on the town and had a fantastic time. then we rolled outta bed Sunday to go to the Shedd Aquarium, which, sadly, dissapointed, and then headed back home for a night spent on the couch. my favorite place in the world.

i wish i could write more, but right now, my space heater is making my feet burst into flames and my eyes are still half-shut and the work is slowly tryin to eat me alive. so i'm gonna go take care of a few things. (green tea anyone?)

catchya on the flip side.

(whoever can name that movie wins!)

8 comments:

Mama Dawg said...

I'm tired and uber busy myself at work.

Linda said...

Hey Girl! I know exactly how you feel! AZ was great but the pile of work on my desk is 3 days deep and the laundry? forget about it! my truck was on e theminute i started it this morn; didn't think I'd make it to the station. WAY behind on my blog too. Stay healthy!

Beki said...

all I gotta say is : we're twins!!

Mom said...

Boondock Saints....took me a while to remember.

Snow White said...

"i'm a combination of snarky pale dry skin with brittle hair and hunched shoulders who's eyes can't open quite all the way and work clothes covered in hair bc what the hell, is this the season that all your hair falls out????"

Are you me? Am I you? Because I swear you just described me to a T!!

Smart Mouth Broad said...

Hope you're feeling moisturized, hairy, rested and warm soon!

Ash said...

Life is such a pain in the butt lately, huh?
We went to the Oklahoma Aquarium this past weekend and I kept trying to describe the Shedd Aquarium to Derek, but I couldn't remember much..I just remember dolphins and otters..

And Vlad...falling asleep in a paint tray..HILARIOUS!

Lump said...

oooooh my couch is my favorite place also! I wish I could take it with me everywhere I go. ;)